תשובה אחת
הדלקת הנר:
=========
הריני מדליקה נר זה לכבוד רחל אימנו,
יהי רצון מלפניך ריבונו של עולם שבזכות רחל אימנו, .
בזכות צידקותה, בזכות רחמיה, בזכות הוויתור שלה,
בזכות ההקרבה שלה,
תחמול ותרחם ותושיע אותי ואת בני ביתי,
יהי רצון מלפניך ריבונו של עולם שיתקיים בי הפסוק "יש שכר לפעולתך" ובעבור תפילתי תושיע אותי בישועה וברחמים ב................. (כאן המקום לפרט הבקשה) זכות רחל אימנו תעמוד לי ולבני ביתי ברחמים ובשמחה מעתה ועד עולם אמן ואמן!
שלחו לי לוואצפ
באותו הנושא: