5 תשובות
הרעיון הוא שלא יהיו הרבה אנשים ברכבת ויוכלו לשלוט בכמות האנשים שעולים.
כי אסור שיהיה יותר מידי אנשים ברכבת בגלל הקורונה. אז מגבילים את מספר הנוסעים. וכדי שאנשים לא יבואו סתם לרכבת ויגלו שיש מקום- פשוט מזמינים לפני זה שובר
^^מוכרים כמות מסויימת..
שלא יהיו הרבה אנשים ברכבת ככה קונים מראש מגיעים ועולים לרכבת בלי התקהלות.
שואל השאלה:
אהה באמת?
אבל בכל מקרה תמיד יש קרון אחד שהוא תמיד מלא
אנונימית