9 תשובות
מחט , והייתי ממליצה לך ללכת לאיציק פירסינג ברחובות :) הוא תותח והוא די מוכר ואמין.
יש אצלו עוד עובד , אני הולכת רק לאיציק בדרך כלל.
אבל שניהם טובים רצח :)
יש אצלו עוד עובד , אני הולכת רק לאיציק בדרך כלל.
אבל שניהם טובים רצח :)
עם הצבתות
חברה שלי עשתה בקניון והתאשפזה
פלאנט טאטו
סייבר טאטו
שתיהם בראשלצ
בברכה
שיפרה כוברה רוחמית
סייבר טאטו
שתיהם בראשלצ
בברכה
שיפרה כוברה רוחמית
שואל השאלה:
מי שעשה ספטום,
עדיף מחט או צבתות? ראיתי בגוגל שהצבתות יותר כואב אבל אני לא יודעת
מי שעשה ספטום,
עדיף מחט או צבתות? ראיתי בגוגל שהצבתות יותר כואב אבל אני לא יודעת
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
מחט הכי טוב
אמרו לי שבקיפוד בתל אביב זה ממש טוב חברה שלי עשתה שם
אל תעשי בקניון
באותו הנושא: