13 תשובות
אני אוהבת שם, הלוואי עלי
וואי חלום
אולי
אימלהה חלוםם פשוט חלום אשכרה חול
אני פשוט מאושרת בחורף
והנופים מדהימים כל השנה, לא רק בחורף.
זכית.
והנופים מדהימים כל השנה, לא רק בחורף.
זכית.
כן זה נשמע אלוהי
זה נשמע נחמד
אני לא יודעת איך בפועל הייתי מסתדרת עם הקור, אבל זה נשמע כמו מקום שהייתי רוצה לגור בו
אני לא יודעת איך בפועל הייתי מסתדרת עם הקור, אבל זה נשמע כמו מקום שהייתי רוצה לגור בו
שואל השאלה:
ברור שיש שם כפרים , יש 4 כפרים דרוזים סורים בחרמון , לא ידעתי שיש כאלה שלא יודעים על קיומם מכיוון שכשמבקרים באתר עוברים מהכפר מג'דל שמס שזה הכפר שאני גר בו , ובקשר לנופים זה המקום עם הנופים הכי יפים בארץ וקרוב לבית שלי יש את בריכת רם ובכללי בחורף עם השלג כל מדינת ישראל כאן אפילו מגיעים אנשים לשחק בשלג בין הבתים
(אני רושם מאנונימית כי אני קוויר)
ברור שיש שם כפרים , יש 4 כפרים דרוזים סורים בחרמון , לא ידעתי שיש כאלה שלא יודעים על קיומם מכיוון שכשמבקרים באתר עוברים מהכפר מג'דל שמס שזה הכפר שאני גר בו , ובקשר לנופים זה המקום עם הנופים הכי יפים בארץ וקרוב לבית שלי יש את בריכת רם ובכללי בחורף עם השלג כל מדינת ישראל כאן אפילו מגיעים אנשים לשחק בשלג בין הבתים
(אני רושם מאנונימית כי אני קוויר)
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל הייתי רוצה לגור בבניין
אוף אבל הייתי רוצה לגור בבניין
אנונימית
לא
אמאלה כןן!!!!!
זה נשמע מהמם
יש נוף יפה ומזג אוויר קסום
יש נוף יפה ומזג אוויר קסום
באותו הנושא: