10 תשובות
שואל השאלה:
עם בן אדם?
אנונימי
כן, עם ההתקפי חרדה שלי :)
כן אבל חבר שלי המעצבן זז כל כמה דקות באלי שהוא ישאר שם חמש שעותת
התרכבלתי עם הכרית הארוכה שלי היא מרגישה כמו בן אדם
לא תתכרבל איתי
אנונימית
לא בזמן האחרון כאילו אבל בכללי כן
עם הכרית? כל לילה!
עם השד שרודף לי את החלומות
אנונימי
עם עצמי והקפוצון