10 תשובות
שואל השאלה:
עם בן אדם?
עם בן אדם?
אנונימי
כן, עם ההתקפי חרדה שלי :)
כן אבל חבר שלי המעצבן זז כל כמה דקות באלי שהוא ישאר שם חמש שעותת
התרכבלתי עם הכרית הארוכה שלי היא מרגישה כמו בן אדם
לא תתכרבל איתי
אנונימית
לא (בכיי)
לא בזמן האחרון כאילו אבל בכללי כן
עם הכרית? כל לילה!
עם השד שרודף לי את החלומות
אנונימי
עם עצמי והקפוצון
באותו הנושא: