7 תשובות
לא אמור להתפוצץ, למה?
נע
אבל שתדעו, זו הייתה איראן
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? צהל פישלתם
אנונימית
כן, מתקפת סייבר מאת טהראן..
"עשו עליכם האקינג, אנחנו תמיד קרובים אליכם. המידע שלכם אצלנו"
אנונימית
תנסי מקסימום לא יהיה לך בית וככה לא תוכלי להיכנס לזום
שואל השאלה:
סמאלהה^^
אנונימית
למה שיתפוצץ אני לא רואה שום סיבה שהוא יתפוצץ