11 תשובות
שלא איכפת
פרנואידים
גם וגם, ההורים שלי דואגים לי ואומרים לי לא לצאת למקומות אבל אני בכל זאת יוצא והם מסכימים, והם יודעים שאני בן אדם עם אחריות אז אני מתקשר כל כמה זמן להגיד להן שאני בסדר או אם משהו קורה
אנונימי
למה לא גם וגם?
שואל השאלה:
כי זאת השאלה נא לא להתחכם חברים
אנונימית
אז פרנואידים
נראה לי הורים שלא אכפת להם.
אבל בלי קשר שני האפשרויות לא משהו
בתור אחת שלהורים שלה היה לא אכפת ממנה פרנואידים לדעתי, הלוואי ומישהו היה דואג לי, פרנואידים לגבי הבן זה נובע נטו מאהבה ודאגה, לעומת הורי שפשוט לא היה אכפת להם ממני מיצידם שאני אמות.
שלא אכפת, פרנואידים זה נוראי, זה כבר דאגה לא במקום, ךמי שאין לא יודע ועוד אצלי זה יחסית בקטנה אם זה היה יותר קיצוני מזה כבר לא הייתי מסוגלת להיות בבית
שלא אכפת.
אני גר פה בבית ואני מרגיש כאילו חונקים אותי.
אני רוצה לפרוץ, אני רוצה להצליח..
מה לעשות שלי ולאמא שלי יש חלומות שונים..
שתשחרר כבר רבאק
שואל השאלה:
וואי אני מזדהה ברמות
אנונימית