5 תשובות
תלוי יש ויש
שואל השאלה:
אומגאד
אומגאד
אנונימית
תלוי
בדרך כלל בקרבי ישנים רוב הזמן שם
בדרך כלל בקרבי ישנים רוב הזמן שם
אני ביומיות אני ישנה בבית וקמה בבוקר לצבא
זה תלוי בתפקיד והדרישות שלו. יש תפקידים שבהם צריך שהחיילים יהיו כל הזמן בבסיס אז לרוב הם נשארים לישון שם ויש תפקידים שמספיק שאנשים יבואו לזמן של יום עבודה רגיל ואז ילכו הביתה(יומיות) ואז אין צורך שישארו לישון בבסיס ולרוב בסיסים כאלה הם בסיסים פתוחים(בסיסים שאנשים לא נשארים לישון בהם - אין מגורים לחיילים שם)
אנונימית
באותו הנושא: