7 תשובות
מותר, זאת הגנה עצמית, קחי ספריי פלפל.
סכין
אולר
זה שמעליי אסור להחזיק סכין?
אז אם מישהו עושה לי משהו וכהגנה עצמית אני דוקרת אותו או פוצעת אותו, אני אענש ולא הוא?
שואל השאלה:
יש לי שאלה..
אנשים עושים רישון נשק בשביל נגיד הדנה עצמית בשביל לאיים או אם ממש צריך גם להשתמש בו זה חוקי??
אנונימית
לא כדי לך להשתמש בספרי פלפל, כי כנראה שאנס יותר מנוסה ממך או יותר חזק ושתבואי לרסס עליו הוא יכול לקחת ממך תספרי ולרסס עליך