9 תשובות
עורכי דין שופטים אמממממ לא יודעת עסקים וכאלה מנהלים של משהו
אנונימית
הייטק
עורכי דין
עורכי דין
אל תגידו סתם הייטק אפשר גם להיות מנקה בהייטק.
הייטק, עריכת דין, מפתח תוכנה, מנהל אפליקציות, עסק פרטי, תהיה טייס... הייתי אומרת רפואה אבל זה לא שווה בכלל, השכר פה של מתמחים והרופאים פה זוועה ביחס לעבודה שלהם.
שואל השאלה:
אנגג
אנגג
הייטק
מזכירה בבית חולים / קופת חולים.
אמא שלי עובדת בזה.
אמא שלי עובדת בזה.
לגיל 16- אפשר לעבוד כבייביסיטר או מורה פרטי. לא משרה מלאה אבל זה אחלה כסף.
באותו הנושא: