5 תשובות
מוקדם כי זה לא כל כך רציני
אנונימית
אפשר לצאת עם מישהו
מוקדם, בגיל הזה זה לא רציני מערכות יחסים.
לדעתי הגיל הסביר הוא 14 15 אבל עם את מרגישה שזה אמיתי תלכי על זה
אין לזה גיל זה תלוי במוכנות ובגרות אני מניחה שבגיל מוקדם שה פשוט פחות רציני הקשר הבאמת רציני הראשון שלי היה בסוף גיל 12 ואני לא רואה בזה שום בעיה שכל אחד יעשה מה שנראה לו לנכון אם את בת 12 ואת מרגישה בשלה ומוכנה לזוגיות וקשר רציני לכי על זה ותתעלמי מזה שאומרים לך "את קטנה מידיי" ודברים כאלו כי שמעתי את זה הרבה והכי טוב זה להתעלם מזה את לא צריכה לשאול אחרים אח זה נכון או אם זה תקין אם את מרגישה שזה נכון זה נכון.
אנונימית