9 תשובות
אה לא
אממ תחפש בדיסקורד יש שם המון פה יש רק נכים
אנונימית
דיי אחי, תפסיק
אני לא רוצה להישאר בתולה, תודה
כשאתה אומר "הכרויות" אתה מתכוון בין בנים לבנות? כלומר לזוגיות? אם כך אז לא.
אבל אם זה לא לזוגיות אלא באמת לשחק ביחד אז זה נשמע רעיון די נחמד.
Hex
אם אתה מתכוון הכריות לשחק ביחד אז אחלה רעיון
רעיון טוב הייתי רוצה להכיר מישהי גיימרית
דוגרי נשמע כמו אחלה רעיון לסטארטאפ
אם הייתה אפליקציה כזו הייתי בוודאות מורידה
בימינו באמת קשה למצוא ולא לכולם יש גם חברים גיימרים שישחקו איתם ולשחק לבד זה מבאס
בכל מקרה על איזה מעשה חשבת לעשות בעניין?