6 תשובות
לא.
^כן
שואל השאלה:
מניסיון?
מניסיון?
אנונימי
260 לא, אין סיבה שתשלם את זה כשאתה יכול לקנות מהחנות האמריקאית במתחת 240 שקל.
פשוט פותחים חשבון אמריקאי בפלייסטיישן, קונים גיפטקארד מאמאזון או כל אתר אחר? מכניסים את הקוד בחנות של המשתמש האמריקאי וקונים שם במקום לתמוך בגניבה שבארץ
פשוט פותחים חשבון אמריקאי בפלייסטיישן, קונים גיפטקארד מאמאזון או כל אתר אחר? מכניסים את הקוד בחנות של המשתמש האמריקאי וקונים שם במקום לתמוך בגניבה שבארץ
כן , לא מניסיון , פשוט ראיתי את הגיימפליי וחקרתי על המשחק וראיתי ביקורות , ובאמת, ששווה לך , עולם פתוח ענקי ומדהים , אה ואם אתה אדם של אונליין אז אין שם אונליין , רק בחודש הבא יצא מוד אונליין , עכשיו יש רק סינגל פלייר.....