5 תשובות
אם את רואה המשך עם הבחור שאת יוצאת איתו אני חושבת שאת צריכה להפסיק לדבר איתו פשוט. אם את לא רואה מזה עתיד אז תסיימי איתו את זה ואת יכולה לעשות מה שאת רוצה.
נכון אתם יוצאים וזה לא מוגדר אבל אתם יוצאים כבר זמן מה ואם אני הייתי יוצאת עם מישהו שמדבר עם בת/בנות אחרות בזמן שאנחנו יוצאים הייתי רואה אותו כלא רציני וחותכת
נכון אתם יוצאים וזה לא מוגדר אבל אתם יוצאים כבר זמן מה ואם אני הייתי יוצאת עם מישהו שמדבר עם בת/בנות אחרות בזמן שאנחנו יוצאים הייתי רואה אותו כלא רציני וחותכת
זונה
שואל השאלה:
אפשר להבין סקווידוויד מה זו השפה הזאת??? ועוד ילדה בת 14 מדברת ככה באמת בושה. אם אין לך מה לענות על תעני
אפשר להבין סקווידוויד מה זו השפה הזאת??? ועוד ילדה בת 14 מדברת ככה באמת בושה. אם אין לך מה לענות על תעני
אנונימית
שואל השאלה:
וכן לירון, השאלה היא אם הבהרתי לאדם השני שאני יוצאת עם מישהו ושלא יהיה בינינו כלום, עדיין האם אני הבעייתית? מצד שני אני מרגישה כאילו הוא לא באמת מבין מה שאני אומרת לו וממשיך לנסות להתעקש, איך לגרום לו להבין באופן סופי שאנחנו לא בכיוון??
וכן לירון, השאלה היא אם הבהרתי לאדם השני שאני יוצאת עם מישהו ושלא יהיה בינינו כלום, עדיין האם אני הבעייתית? מצד שני אני מרגישה כאילו הוא לא באמת מבין מה שאני אומרת לו וממשיך לנסות להתעקש, איך לגרום לו להבין באופן סופי שאנחנו לא בכיוון??
אנונימית
לדעתי עזבי אם את משחקת בו, את אמרת לו מה המצב עכשיו והוא זה שדוחף, אם את לא נותנת שום רמיזות או כלום את בסדר.
מה שכן, תמשיכי להזכיר ולהבהיר לו שלא יפתח ציפיות, וגם כן תשקלי את זה שזה שיש מישהו שפחות או יותר מפלרטט איתך כל הזמן עלול להפריע לבחור שאת יוצאת איתו, וזה יותר חשוב.
אולי כדי שתראי אם זה מפריע לו, ותלוי במה שהוא אומר תשקלי איך להמשיך.
מה שכן, תמשיכי להזכיר ולהבהיר לו שלא יפתח ציפיות, וגם כן תשקלי את זה שזה שיש מישהו שפחות או יותר מפלרטט איתך כל הזמן עלול להפריע לבחור שאת יוצאת איתו, וזה יותר חשוב.
אולי כדי שתראי אם זה מפריע לו, ותלוי במה שהוא אומר תשקלי איך להמשיך.
באותו הנושא: