6 תשובות
לדעתי עם אקדח פחות כואב
אקדח פחות כואב אבל עדיף מחט
אקדח פחות כואב נראלי, אבל יש סיכוי גבוה יותר שתהיה לך אינפקציה
אקדח פחות כואב, אבל הייתי ממליצה לך לעשות עם מחט
מחט יותר כואב
אני לא אומרת מנסיון אישי כי לא עשיתי עגיל באף אבל
מחט כואב, כן, אבל עדיף.
אקדח כנראה יהיה לך אינפקציות
מחט כואב, כן, אבל עדיף.
אקדח כנראה יהיה לך אינפקציות
באותו הנושא: