11 תשובות
יו כןן ג'ימי הנדריקס כל כך טובב הוא אגדי
אנונימי
לא יודעת...
אין דבר כזה,יש המון גיטריסטים טובים (לאו דווקא מוכרים,יש גיטריסטים שאף אחד מאיתנו לא מכיר שהם באותה רמה ואפילו טובים יותר מסלאש,ג'ימי הנדריקס וכל אלה)
אנונימי
שואל השאלה:
מסכים איתך אבל השאלה היא מי לדעתך^
מסכים איתך אבל השאלה היא מי לדעתך^
אליזבת קוטן ממש טובה
אבל אף אחד לא מכיר אותה.
אבל אף אחד לא מכיר אותה.
חד משמעית סלאש
הייתי גם בהופעה שלהם לפני שנה שנתיים כשהם באו לארץ והוא היה פשוט חיה על הגיטרה
הייתי גם בהופעה שלהם לפני שנה שנתיים כשהם באו לארץ והוא היה פשוט חיה על הגיטרה
הנדריקס חד משמעית, השפיע המון והמציא את הגיטרה החשמלית מחדש
הגיטריסט האהוב עליי הוא דיימבאג דארל
הגיטריסט האהוב עליי הוא דיימבאג דארל
יש מלא גיטריסטים באמת אגדיים.
אבל סלאש הוא אחד ויחיד. אני חושב שסלאש
אבל סלאש הוא אחד ויחיד. אני חושב שסלאש
האמת שסלאש רק ''נראה'' טוב ומטורף אבל למען האמת היא שהוא לא חידש יותר מידי בעולם הגיטרה
סלאש מנגן ברוב השירים שלו על סולם יחיד (פנטטוני)
בהרבה מההופעות שלו הוא טעה בנגינה והיה שתוי אז קילקל את ההופעות פה ושם
לא דואג לכוון את הגיטרה שלו בחלק מההופעות אז זה נשמע נורא
לא המציא איזושהי טכניקה או פוזה מפורסמת
התשובה האמיתית חייבת להיות גיטריסטים כמו ג'ימי הנדריקס, ג'ימי פייג', איידי ואן היילן
סלאש מנגן ברוב השירים שלו על סולם יחיד (פנטטוני)
בהרבה מההופעות שלו הוא טעה בנגינה והיה שתוי אז קילקל את ההופעות פה ושם
לא דואג לכוון את הגיטרה שלו בחלק מההופעות אז זה נשמע נורא
לא המציא איזושהי טכניקה או פוזה מפורסמת
התשובה האמיתית חייבת להיות גיטריסטים כמו ג'ימי הנדריקס, ג'ימי פייג', איידי ואן היילן
אנונימי
joe satriani עד הסוף,
לדעתי, הייתי שם את גאטרי גובן, אנדי ג'יימס, וג'ייסון בקר, אמנם לא בכל הזמנים אבל הם בהחלט בין הטובים ביותר שקיימים
באותו הנושא: