6 תשובות
ליאם,
הוא כזה חמוד,בן אדם מושלם, שר מדהים, חתיך אמאלה
ובקיצור מושלם
הוא כזה חמוד,בן אדם מושלם, שר מדהים, חתיך אמאלה
ובקיצור מושלם
הארי סטיילס. אין מה להסביר
הארי. כולם שם מתוקים ומקסימים אבל הכי הרבה התחברתי לאישיות שלו ולאופי אני פשוט הכי מזדהה איתו בתור בן אדם לא יודעת
הארי, אני באמת צריכה לפרט?
הארי סטיילס
זה פשוט הארי ,אם כל השריטות שיש לו הם רק הופכות אותו ליוצר מושלם ומצחיק ומדהים
זה פשוט הארי ,אם כל השריטות שיש לו הם רק הופכות אותו ליוצר מושלם ומצחיק ומדהים
מי המשועמם שעשה מינוסים לכולם?
בכל מקרה, ליאם ליאם ליאם!!
וואוו הוא מדהיםם!! גם היום הייתי פעם שנייה בהופעה שלו והיה ככ כיף
הוא עבר ככ הרבה בחיים והוא תמיד נשאר כמו שהוא.
הוא לא מקבל מספיק הערכה וזה ממש חבל אבל הוא באמת מהמם והוא מכבד את כולם ולא לוקח שום דבר בחיים כמובן מאליו!
הוא גם אבא מושלם והוא ככ אוהב את הבן שלו ורואים את זה עליו, והוא ממש מכניס אור ברגע שהוא נכנס לחדר
אני גם ממש אוהבת את הסגנון מוזיקה שהוא עושה והוא גם בידיוק הטעם שלי בגברים.
בלי קשר לכל מה שציינתי הוא חתיך ברמות הזויות, יש לו אופי מושלם, הוא מצחיק, יש לי את החיוך הכי יפה שראיתי בחיים שלי, וכל פעם שהוא שמח או מחייך זה עושה אותי גם שמחה.
בכל מקרה, ליאם ליאם ליאם!!
וואוו הוא מדהיםם!! גם היום הייתי פעם שנייה בהופעה שלו והיה ככ כיף
הוא עבר ככ הרבה בחיים והוא תמיד נשאר כמו שהוא.
הוא לא מקבל מספיק הערכה וזה ממש חבל אבל הוא באמת מהמם והוא מכבד את כולם ולא לוקח שום דבר בחיים כמובן מאליו!
הוא גם אבא מושלם והוא ככ אוהב את הבן שלו ורואים את זה עליו, והוא ממש מכניס אור ברגע שהוא נכנס לחדר
אני גם ממש אוהבת את הסגנון מוזיקה שהוא עושה והוא גם בידיוק הטעם שלי בגברים.
בלי קשר לכל מה שציינתי הוא חתיך ברמות הזויות, יש לו אופי מושלם, הוא מצחיק, יש לי את החיוך הכי יפה שראיתי בחיים שלי, וכל פעם שהוא שמח או מחייך זה עושה אותי גם שמחה.
באותו הנושא: