77 תשובות
מי שונא אותך מה אתה רוצה
כי אנחנו לא אלט מגניבים כמוהם
שואל השאלה:
זה היה נכון עד 30 שנה היום כולם שונאים אותם מה שאומר שהם חוו גזענות כבר
זה היה נכון עד 30 שנה היום כולם שונאים אותם מה שאומר שהם חוו גזענות כבר
אנונימי
אחי עזוב אותך מהם, תהנה מהפריווילגיות שלנו, תראה אין משהו שמישהו יכול לעשות שאתה לא יכול. רק הפוך יש.
גברים סטרייטים (ולבנים לרוב) הם הסיבה לכל הכעוס והשנאה שבעולם . הם תמיד גרמו לכל צרה בהיסטוריה (עד היום) .
האמת היא קשה אבל אפשר לשנות אותה...
האמת היא קשה אבל אפשר לשנות אותה...
זה היה בדיחה והאמת שאני תורכיז בכלל, תראי את התמונה
אנחנו גם לבנים ויפים
וגם נורמלים
וגם גברים
boyz we are blessed
וגם נורמלים
וגם גברים
boyz we are blessed
אנונימי
שואל השאלה:
גברים לבנים סטרייטים בנו את החברה ורוב ההמצאות של היום
גברים לבנים סטרייטים בנו את החברה ורוב ההמצאות של היום
אנונימי
שואל השאלה:
איזה פרבילגוית יש לנו אנחנו הכי מדוכאים היום
איזה פרבילגוית יש לנו אנחנו הכי מדוכאים היום
אנונימי
מי שונא אותם זאת החברה הכי עילית בחברה במעמדות
אין סיבה לשנוא אתכם
אין סיבה לשנוא אתכם
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו הכי נמוכים במעמדות
אנחנו הכי נמוכים במעמדות
אנונימי
תקשיב היום תכלס עדיין יש פריווילגיות, אומנם לא כמו פעם אבל עדיין, לדעתי זה גם לא יעלם אף פעם.
שואל השאלה:
אנחנו עוד מעט נחווה מה שהם חווים זה רק עניין של זמן וגברים בארץ מדוכאים כמו נשים במדינות ערב
אנחנו עוד מעט נחווה מה שהם חווים זה רק עניין של זמן וגברים בארץ מדוכאים כמו נשים במדינות ערב
אנונימי
מי שונא אותך מה אתה רוצה
ניסו לרצוח אותך בגלל זה? זרקו אותך מהבית בגלל זה? אנסו אותך בגלל זה?
לא
אז שב בשקט
ניסו לרצוח אותך בגלל זה? זרקו אותך מהבית בגלל זה? אנסו אותך בגלל זה?
לא
אז שב בשקט
איזה הכי נמוך במעמדות?
אם גבר לבן וסטרייט וגבר שחור והומו יכנסו לאיראן לדוגמא
מי אתה חושב שיצא בחיים? (רמז, הראשון)
אם גבר לבן וסטרייט וגבר שחור והומו יכנסו לאיראן לדוגמא
מי אתה חושב שיצא בחיים? (רמז, הראשון)
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו חיים בחברה מטריארכית
אנחנו חיים בחברה מטריארכית
אנונימי
שואל השאלה:
לא באיראן במדינות מערביות כמו ארצות הברית או קנדה
לא באיראן במדינות מערביות כמו ארצות הברית או קנדה
אנונימי
תן לי להרגיע אותך
אם תצעק ברחובות שאתה סטרייט לבן לא יקרה כלום
אם לא ידעת
אם תצעק ברחובות שאתה סטרייט לבן לא יקרה כלום
אם לא ידעת
אנונימי
בוא תשווה שניה כמה נשים טרנסיות שחורות נרצחות בארצות הברית לעומת כמה גברים הטרוסיסים לבנים נרצחים (באחוזים)
שואל השאלה:
גברים סטרייטים לבנים הם הקבוצה שמתאבדת הכי הרבה
גברים סטרייטים לבנים הם הקבוצה שמתאבדת הכי הרבה
אנונימי
אחי מה? הקבוצה שמתאבדת הכי הרבה היא טרנסג'נדרים עם 42 אחוזי נסיונות התאבדות
ואתם גם לא מקום שני, מקום שני זה ניצולי שואה
שואל השאלה:
יש ניצולי שואה גברים סטרייטים לבנים
יש ניצולי שואה גברים סטרייטים לבנים
אנונימי
...are you dumb, stupid, or dumb?
שואל השאלה:
אתה קורא לי טיפש כי אין לך מה להגיד נצחתי בוויכוח
אתה קורא לי טיפש כי אין לך מה להגיד נצחתי בוויכוח
אנונימי
אני קורא לך טיפש כי אתה מתמסכן בכוח
תקשיב לי ותקשיב לי טוב
אתה לא יודע מה עברתי בחיים, אבל מה שבטוח עברתי יותר מכל גבר סטרייט לבן שאני מכיר
אני מאוד מקווה שאתה מספים עכשיו ולא רציני
כי אתה לא יודע שנאת חינם מהי
לא חווית אותה על בשרך
ניסו לרצוח אותי בגיל 15
זרקו אותי מהבית בגיל 15
נאנסתי ביל 16
עברתי יותר תקיפות מיניות משאתה יכול לספור במהלך כל חיי
וכל זה כי אנשים שנאו אותי
למה? כי אני טרנס
תקשיב לי ותקשיב לי טוב
אתה לא יודע מה עברתי בחיים, אבל מה שבטוח עברתי יותר מכל גבר סטרייט לבן שאני מכיר
אני מאוד מקווה שאתה מספים עכשיו ולא רציני
כי אתה לא יודע שנאת חינם מהי
לא חווית אותה על בשרך
ניסו לרצוח אותי בגיל 15
זרקו אותי מהבית בגיל 15
נאנסתי ביל 16
עברתי יותר תקיפות מיניות משאתה יכול לספור במהלך כל חיי
וכל זה כי אנשים שנאו אותי
למה? כי אני טרנס
שואל השאלה:
אני רציני יש גם גברים שנאנסו
אני רציני יש גם גברים שנאנסו
אנונימי
אתה אומר לגבר שנאנס "יש גם גברים שנאנסו"
חוץ מזה, שגברים לא נאנסים על עצם היותם גברים
חוץ מזה, שגברים לא נאנסים על עצם היותם גברים
שואל השאלה:
הםכן יש גייז שאונסים גברים
הםכן יש גייז שאונסים גברים
אנונימי
עזוב אחי לא ניראלי הם מבינים אותך, בכל מקרה לא משנה מה קרה בהיסטוריה לא צריך להתנהג אלינו בשום דרך מיוחדת, צריך להתייחס לכולם בשיוויון תמיד, תזכור שכביכול "שונאים" (לא הייתי קורה לזה ככה) אותנו רק כי תמיד היינו בכאילו סוג עם הכי כוח, זה לא השתנה וזה גם לא ישתנה.
חחח רק גייז אונסים גברים, או בי
כן אבל הם לא נאנסים כי הם גברים
אין תרבות אונס כלפי גברים
אין תרבות אונס כלפי גברים
אתה נשמע מגוחך
שואל השאלה:
אני אומר אמת תראה את הסרט 1984 ואחר כך תכיד לי שאני מגוחך
אני אומר אמת תראה את הסרט 1984 ואחר כך תכיד לי שאני מגוחך
אנונימי
שואל השאלה:
אני דובר אמת
אני דובר אמת
אנונימי
לא, אתה אינסל
שואל השאלה:
אני אומר את האמת בזמן שכולם אומרים שקר של השמאל הפרוגרסיבי
אני אומר את האמת בזמן שכולם אומרים שקר של השמאל הפרוגרסיבי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אינסל
אני לא אינסל
אנונימי
אתה אינסל שמאמין בקונספירציות
שואל השאלה:
אתה בכלל יודע מה זה אינסל
אתה בכלל יודע מה זה אינסל
אנונימי
כן
ובשניה שאמרת שתרבות האונס לא קיימת הבנתי שאתה אינסל לכל דבר
ובשניה שאמרת שתרבות האונס לא קיימת הבנתי שאתה אינסל לכל דבר
אינסל שמאמין בתיאוריות קונספירציה
שואל השאלה:
לפי הפמינאציות יחסי מין בהסכמה זה פרופוגנדה של אונס והחפצה ומבנה המשפחה הוא חלק מתרבות אונס ודיכוי והוא צריך להעלם תראו את הסרט 1984 זה מראה איך אתם הפרוגרסיבים השמאלנים מתנהגים
לפי הפמינאציות יחסי מין בהסכמה זה פרופוגנדה של אונס והחפצה ומבנה המשפחה הוא חלק מתרבות אונס ודיכוי והוא צריך להעלם תראו את הסרט 1984 זה מראה איך אתם הפרוגרסיבים השמאלנים מתנהגים
שואל השאלה:
.
.
שואל השאלה:
לא אמרתי שאונס של נשים לא קיים דווקא הפמיניסטיות בשוודיה מגנות על המהגרים שאונסים נשים ואני מגנה אונס של נשים אז נראה לי שאני לא המיזוגן כאן
לא אמרתי שאונס של נשים לא קיים דווקא הפמיניסטיות בשוודיה מגנות על המהגרים שאונסים נשים ואני מגנה אונס של נשים אז נראה לי שאני לא המיזוגן כאן
אנונימי
שואל השאלה:
המרגרים אונסים שוודיות ומי שיוצא עליהם הפמיניסטיות תוקפות אותו הממשלה השוודיה אמרה לנשים לא להתנגד לאונס ומחוקת תיקי אונס של מהגרים כדי לא לצאת גזענים והפמיניסטיות לא אומרות מילה
המרגרים אונסים שוודיות ומי שיוצא עליהם הפמיניסטיות תוקפות אותו הממשלה השוודיה אמרה לנשים לא להתנגד לאונס ומחוקת תיקי אונס של מהגרים כדי לא לצאת גזענים והפמיניסטיות לא אומרות מילה
אנונימי
שואל השאלה:
הפמיניסטיות צבועות אם הן היו בעד שיוויון זכיות הן היו נלחמות למען משים מוסלמיות תראי את זה https://youtu.be/s8pbm59ug5a
הפמיניסטיות צבועות אם הן היו בעד שיוויון זכיות הן היו נלחמות למען משים מוסלמיות תראי את זה https://youtu.be/s8pbm59ug5a
אנונימי
שואל השאלה:
יש כתוביות באנגלית
יש כתוביות באנגלית
אנונימי
שואל השאלה:
פמיניסיות צריכות להלחם נגד פגיעה בנשים לא ולא בעד אנסים כמו שהן עושות בשוודיה
פמיניסיות צריכות להלחם נגד פגיעה בנשים לא ולא בעד אנסים כמו שהן עושות בשוודיה
אנונימי
עזבי אותו הוא סתם אינסל ממורמר
אני שם 200 שקל שהוא גם הומופוב על הדרך
שואל השאלה:
אמיר אוחנה אחלה גבר נלחם נגד החוק לאיסור זנות כל הכבוד לו שהוא נלחם על החופש שלנו ועל זכות האישה על גופה
אמיר אוחנה אחלה גבר נלחם נגד החוק לאיסור זנות כל הכבוד לו שהוא נלחם על החופש שלנו ועל זכות האישה על גופה
אנונימי
איסור זנות זה לא נותן לאישה זכות על גופה אלא להפך....
שואל השאלה:
תרבות האונס לא קיימת שלאישה יש זכות לבחור אם להיות זונה או לא
תרבות האונס לא קיימת שלאישה יש זכות לבחור אם להיות זונה או לא
אנונימי
אני גם מכבה התראות כי אתה פשוט מביך את עצמך
שואל השאלה:
לא הוכח שהם אנסו אותה אני בטוח שהבת 16 התלוננה תלונת שווא כדי לזכות בכסף
לא הוכח שהם אנסו אותה אני בטוח שהבת 16 התלוננה תלונת שווא כדי לזכות בכסף
אנונימי
שואל השאלה:
הם נחקרו תחת לחץ עצום היא רקמה מזימה לשכב עם כמה שיותר גברים כדי להעליל עליהם עלילת שווא על אונס ולטבוע אותם כדי לקבל כסף לפי החישובים שלי היא תרוויח מהעלילת שווא הזאת 2 מיליון שקל היא שקרנית וצריך להכניס אותה לכלא אף אחד לא אנס אותה
הם נחקרו תחת לחץ עצום היא רקמה מזימה לשכב עם כמה שיותר גברים כדי להעליל עליהם עלילת שווא על אונס ולטבוע אותם כדי לקבל כסף לפי החישובים שלי היא תרוויח מהעלילת שווא הזאת 2 מיליון שקל היא שקרנית וצריך להכניס אותה לכלא אף אחד לא אנס אותה
אנונימי
שואל השאלה:
אם הייתי בחורה הייתי מסכים לשכב עם 30 גברים בשביל 2 מיליון שקל כמו שעכשיו אני מסכים לשכב עם 30 נשים בשביל כסף בטח שאני אגן על קורבנות של תלונת שווא
אם הייתי בחורה הייתי מסכים לשכב עם 30 גברים בשביל 2 מיליון שקל כמו שעכשיו אני מסכים לשכב עם 30 נשים בשביל כסף בטח שאני אגן על קורבנות של תלונת שווא
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא אנסים הם קורבנות של תלונת שווא
הם לא אנסים הם קורבנות של תלונת שווא
אנונימי
שואל השאלה:
זה היה נכון אם הם באמת היו אונסים אותה ואם הם באמת היו אונסים אותה אז זה באמת היה לא בסדר אבל אני חוזר הם לא אנסו אותה
זה היה נכון אם הם באמת היו אונסים אותה ואם הם באמת היו אונסים אותה אז זה באמת היה לא בסדר אבל אני חוזר הם לא אנסו אותה
אנונימי
אלוהים ישמור עליך , אתה כל כך תקוע בעצמך ?
אף אחד לא שונא אותך .
אין לך על פא*ינג מה להתלונן ... עצוב , לא ?
די כבר לחפש צומת לב :(
אף אחד לא שונא אותך .
אין לך על פא*ינג מה להתלונן ... עצוב , לא ?
די כבר לחפש צומת לב :(
אנונימית
אומייגד..
כן אני יודעת שכבר רשמתי תגובה והכל אבל קראתי את כל מה שאמרת .
וכן ,אתה חתיכת מטומטם .
התחלת את השיחה בזה שאתה גבר לבן וסטרייט , נכון ?
אז למען השם איך אתה חושב שיש לך זכות להתלונן ????
למה אתה חושב שאתה כזה מעניין את כולם שאנשים מועילים בטובם פא*ינג להסתכל עליך.
אתה לא יכול לדבר על נשים ככה , אתה לא אישה נכון ?
אתה לא יכול לדבר על גייז או על הקהילה הגאה ככה , כי אתה לא חלק ממנה , נכון ?
ואתה לא יכול לדבר על כמה המצב רע אצל המוסלמים בזמן שאתה יושב כאן ומתמסכן בכוח .
ולא , גם נשים יכולות לאנוס גברים .
למה זה כל כך מפתיע אותך ??
ומי אתה שתגיד לי שאני צבועה ?
אתה מכיר אותי ?
אתה יודע עם מה אני צריכה להתמודד בחיי היום יום שלי ?
לא .
אז תפסיק עם השטויות .
(כן , אני יודעת שאני בדיליי אבל הייתי חייבת לומר את זה , אל תאשימו אותי . )
כן אני יודעת שכבר רשמתי תגובה והכל אבל קראתי את כל מה שאמרת .
וכן ,אתה חתיכת מטומטם .
התחלת את השיחה בזה שאתה גבר לבן וסטרייט , נכון ?
אז למען השם איך אתה חושב שיש לך זכות להתלונן ????
למה אתה חושב שאתה כזה מעניין את כולם שאנשים מועילים בטובם פא*ינג להסתכל עליך.
אתה לא יכול לדבר על נשים ככה , אתה לא אישה נכון ?
אתה לא יכול לדבר על גייז או על הקהילה הגאה ככה , כי אתה לא חלק ממנה , נכון ?
ואתה לא יכול לדבר על כמה המצב רע אצל המוסלמים בזמן שאתה יושב כאן ומתמסכן בכוח .
ולא , גם נשים יכולות לאנוס גברים .
למה זה כל כך מפתיע אותך ??
ומי אתה שתגיד לי שאני צבועה ?
אתה מכיר אותי ?
אתה יודע עם מה אני צריכה להתמודד בחיי היום יום שלי ?
לא .
אז תפסיק עם השטויות .
(כן , אני יודעת שאני בדיליי אבל הייתי חייבת לומר את זה , אל תאשימו אותי . )
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עדיין הכי קשה היום לגברים לבנים סטרייטים בארצות הברית כולם שונאים אותם והם תמיד נדפקים
אבל עדיין הכי קשה היום לגברים לבנים סטרייטים בארצות הברית כולם שונאים אותם והם תמיד נדפקים
אנונימי
שואל השאלה:
מה אמרתי על נשים ועל הומואים?
מה אמרתי על נשים ועל הומואים?
אנונימי
חח ממש ממש לא .
אתה לא מבין כמה אתה טועה ??
לאף אחד לא אכפת מגברים לבנים וסטרייטים , לאף אחד אין בעיה איתם ואף אחד לא שונא אותם .
חוץ מזה שאני מתחילה לשנוא אותך.
איך הם נדפקים ?
יש להם יותר זכויות מכל שאר העולם !
ואני לא צריכה לענות על זה בשבילך , תחשוב על מה שאמרת ותסתכל על התשובות שלך.
אתה לא מבין כמה אתה טועה ??
לאף אחד לא אכפת מגברים לבנים וסטרייטים , לאף אחד אין בעיה איתם ואף אחד לא שונא אותם .
חוץ מזה שאני מתחילה לשנוא אותך.
איך הם נדפקים ?
יש להם יותר זכויות מכל שאר העולם !
ואני לא צריכה לענות על זה בשבילך , תחשוב על מה שאמרת ותסתכל על התשובות שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
איזה זכויות יתר יש להם?
איזה זכויות יתר יש להם?
אנונימי
להם ?
חשבתי שאתה אחד מהם .
זה לא שיש זכויות יתר .
פשוט לכל האחרים יש פחות מהם .
לנשים , להטבים , כהי עור ...
כולם .
חשבתי שאתה אחד מהם .
זה לא שיש זכויות יתר .
פשוט לכל האחרים יש פחות מהם .
לנשים , להטבים , כהי עור ...
כולם .
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא אמרת מה הם יכולים לעשות שהשאר לא
אבל לא אמרת מה הם יכולים לעשות שהשאר לא
אנונימי
זאת הבעיה , שהם לא בהכרח יכולים לעשות יותר.
הם פשוט מקבלים את הזכויות המלאות שמגיעות *לכל* פא*ינג בנאדם רק בגלל שלדעת החברה הם נחשבים "נורמלים".
הם פשוט מקבלים את הזכויות המלאות שמגיעות *לכל* פא*ינג בנאדם רק בגלל שלדעת החברה הם נחשבים "נורמלים".
אנונימית
שואל השאלה:
למה איזה זכויות חסרות לך יש לך יותר זכויות ממני ואני גבר לבן סטרייט
למה איזה זכויות חסרות לך יש לך יותר זכויות ממני ואני גבר לבן סטרייט
אנונימי
אתה אומר את זה כיאלו אתה יותר טוב ממני .
יש הרבה זכויות שחסרות לי , אני בת ואני מהקהילה .
זה מוריד הרבה זכויות.
יש הרבה זכויות שחסרות לי , אני בת ואני מהקהילה .
זה מוריד הרבה זכויות.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך יותר זכויות ממני רק כי את בת
במדינת ישראל מפלים גברים
יש לך יותר זכויות ממני רק כי את בת
במדינת ישראל מפלים גברים
אנונימי
חח ממש לא , בנות עדיין מרוויחות פחות כסף וזוכות לרכוש פחות השכלה .
גם נותנים להם פחות כבוד ברוב המקרים.
מכיר את המשפט "אני לא מרביץ לבנות ?"
בנות טובות בדיוק כמו גברים, אין הבדל .
גם נותנים להם פחות כבוד ברוב המקרים.
מכיר את המשפט "אני לא מרביץ לבנות ?"
בנות טובות בדיוק כמו גברים, אין הבדל .
אנונימית
שואל השאלה:
פערי שכר לא קיימים נשים עובדות פחות
בממוצע ויש אפליה מתקנת לנשים בחלק מהאוניברסיטאות מה שאומר שבנות זוכות ליותר השכלה
פערי שכר לא קיימים נשים עובדות פחות
בממוצע ויש אפליה מתקנת לנשים בחלק מהאוניברסיטאות מה שאומר שבנות זוכות ליותר השכלה
אנונימי
תחשוב מה שאתה רוצה , זה לא הופך אותך לצודק.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני לא צודק?
איך אני לא צודק?
אנונימי
שואל השאלה:
https://youtu.be/xbqi9ynhquw
תעשי כתוביות בעברית
https://youtu.be/xbqi9ynhquw
תעשי כתוביות בעברית
אנונימי