11 תשובות
לסבתא שלי ז"ל הייתה כלבה ז"ל ולא חשבתי מה יקרה לה בעתיד.
כמובן. כולנו עושים את זה.
למען האמת, כולנו מדמיינים את זה עם בני אדם גם.
זה בא מהחשש לאבד אותם.
חשבתי תמיד על המוות שלה ומה יקרה כשהיא תמות...בסוף היא מתה
כן ברור כולם נראה לי
כן... זה ממש מלחיץ אותי, זה גם יותר מדכא כשאת יודעת שאת תיחי איתה עוד הרבה שנים והקשר יותר יתחבר ואז היא תמות... זה עצוב
כן, לגיטימי
כן כל הזמן:/
היה לי חתול והוא מת
שואל השאלה:
^ אוי משתתפת בצערך
ברור,זה החלק הכי עצוב בלאמץ כלב.
שואל השאלה:
^ נכון