6 תשובות
אל תברישי אותו, ואם את ממש רוצה אז תברישי על קרם / שמן קוקוס
תשימי קרם קוקוס או מים
תסרקי את השיער אחרי המקלחת ובבוקר אל תסרקי
תברישי בבוקר שאת קמה
ואז תעשי קוקו גבוה תסובבי לצד המסולסל
תתאפרי תתלבשי שהשיער יהיה ככה +חצי שעה
ואז תפרקי תשימי קרם לשיער ולא לסרק
תשאירי פזור

יש לי סוג שיער כמו שלך סמכי עלי
תעשי ככה ותעדכני
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לעשות קוקו לצד המסולסל?
אנונימית
לעשות קוקו גבוה
ועם היד תסלסלי לכיוון המסולסל איך להסביר לך . חח