3 תשובות
אני מניחה שזה תלוי בכמות הפעמים שכתבו לך את זה,
אבל יכול להיות שהמורה כן מחשיב את זה בציון הכללי למרות שזה נראה לי קצת שטותי על סמך פעם אחת.
אבל יכול להיות שהמורה כן מחשיב את זה בציון הכללי למרות שזה נראה לי קצת שטותי על סמך פעם אחת.
מעל לשלושה פעמים
כן כי נוכחות זה חלק ממרכיבי הציון