6 תשובות
שואל השאלה:
לוותר עליו?
שואל השאלה:
סבבה
לא תראי לאן זה מתקדם.אם את רוצה אותו ואת אומרת שהייתה לכם שיחה טובה אל תוותרי על זה תכתבי לו את בוקר טוב,אולי הוא שכח אולי לא היה לו זמן
אנונימית
אל תוותרי עליו רק בגלל שהוא לא כתב לך בוקר טוב, אולי פשוט את תכתבי לו בוקר טוב? לא צריך לוותר על זה בעיקר כשהיה לכם שיחה טובה וזורמת רק בגלל בוקר טוב.
שואל השאלה:
בסדר אני כותבת לו בוקר טוב
שואל השאלה:
אבל שיתחבר כבר לאינטסגרם רבאק