5 תשובות
תסבירי למורה את הסיטואציה ותתעקשי
ואם לא תבקשי מבחן חוזר
לא צריך לבכות בגלל מבחן
אנונימי
תנשמי עמוק. תחשבי על זה שזה מבחן ואפשר תמיד לתקן רק תרגעי הכול טוב
עזבי את סטיפס!מהר תעשי מה שתספיקי
תחזרי לזה כשתרגישי מוכנה יותר את תהיי בסדר לא לדאוג (:
שואל השאלה:
אבל הכל נמחק ליי
אנונימית