3 תשובות
שואל השאלה:
אני כן במעקב יחסית אבל הם לא רואים בעיה כי המטרה לרדת במשקל. אני חושבת שלא הגיוני שאני אוכלת אולי 200 קלוריות ביום
שואל השאלה:
אני אוכלת רגיל. אבל בכמויות מאוד מאוד קטנות ממש ממש . שזה לא הגיוני שאקיא כל יום
לצערי אף אחד כאן לא יכול לעזור לך יותר מקצת לעודד/לתת טיפים, זה באמת משהו לפנות לגביו לגורם מקצועי שיודע מה הוא עושה
תזכרי שאת לא יכולה לעלות במשקל בחזרה באותה כמות בגלל הניתוחים, אז זה לא משהו לפחד לגביו
תרגישי טוב בגלל התהליך, מאמינה שתשני לטובה ובדרך הטובה