53 תשובות
כן
כן
כל ציון מעל 85 זה טוב וכל ציון מעל 75 הוא טוב במדעים:o
כן ברור
לא. לא הייתי רוצה לקבל 91 בבגרות מתמטיקה של 3 יחידות שאפשר לקבל שם 150
או לקבל 200 בפסיכומטרי
על מה המינוסים יא הזויים השאלה נערכה, אם אתם מודעים לזה שהשאלה נערכה ובכל זאת לא מסכימים איתי שלקבל 200 בפסיכומטרי זה רע בהצלחה לכם בעתיד. אתם צריכים את זה.
או לקבל 200 בפסיכומטרי
על מה המינוסים יא הזויים השאלה נערכה, אם אתם מודעים לזה שהשאלה נערכה ובכל זאת לא מסכימים איתי שלקבל 200 בפסיכומטרי זה רע בהצלחה לכם בעתיד. אתם צריכים את זה.
לא
אם המקסימלי הוא 100 אז חצי חצי אבל מעל מאה לא
אבל כל אחד והמסוגלויות שלו
על מה המינוסים בדיוק?
אם המקסימלי הוא 100 אז חצי חצי אבל מעל מאה לא
אבל כל אחד והמסוגלויות שלו
על מה המינוסים בדיוק?
אני מסכימה למרות שגם מ90 אני מתבאסת לול
כן
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל^
הכוונה כשהציון המקסימלי הוא 100. די להתחכמויות.
בן 18 אבל לא נראה בכלל^
הכוונה כשהציון המקסימלי הוא 100. די להתחכמויות.
אנונימי
תלוי בבן אדם, במקצוע.
לדעתי מעל 85-80 זה טוב, מעל 90 מצוין
לדעתי מעל 85-80 זה טוב, מעל 90 מצוין
לא
כל ציון מעל 0 טוב זה רמת קושי של הבן אדם ואי אפשר לשפוט
כל ציון מעל 0 טוב זה רמת קושי של הבן אדם ואי אפשר לשפוט
איפה בדיוק ההתחכמות? את דיברת בכללי, אז נתתי לך סיטואציה שנוגדת את הטענה שלך.
שואל השאלה:
1. אני בן.
2. הכוונה כשהציון המקסימלי הוא 100.
1. אני בן.
2. הכוונה כשהציון המקסימלי הוא 100.
אנונימי
כל עוד לא ציינת את זה בשאלה, אי אפשר להבין את זה.
תחשוב שאתה במבחן עכשיו ולא ציינת את כל הכוונה שלך, הבוחן לא יודע את זה והוא עשוי להואיד לך נקודות. דבר שיכול לגרום לך לקבל מתחת ל90.
תחשוב שאתה במבחן עכשיו ולא ציינת את כל הכוונה שלך, הבוחן לא יודע את זה והוא עשוי להואיד לך נקודות. דבר שיכול לגרום לך לקבל מתחת ל90.
שואל השאלה:
תודה על הערתך.
תודה על הערתך.
אנונימי
השאלה נערכה כפרה^
^^ השאלה נערכה.
אני מניחה אבל שזה תלוי בבן אדם ובמקצוע
נגיד אני בדרך כלל מקבלת ציונים כאלה אז אצלי זה סבבה, אני לא מתלהבת או משהו כשאני מקבלת תשעים, אבל במתמטיקה אני פשוט גרועה, אז מספיק שאני אקבל איזה.. שבעים וחמש ואני אהיה מאושרת!
נגיד אני בדרך כלל מקבלת ציונים כאלה אז אצלי זה סבבה, אני לא מתלהבת או משהו כשאני מקבלת תשעים, אבל במתמטיקה אני פשוט גרועה, אז מספיק שאני אקבל איזה.. שבעים וחמש ואני אהיה מאושרת!
מ80 זה ציון טוב.
כל ציון הוא ציון טוב, זה תלוי ברמת הידע וההשכלה שלך.
מצד אחד אני חושב שציונים הם בהחלט לא מכתיבים את האדם, אבל מצד שני אני שואף לתוצאה הטובה ביותר.
מצד אחד אני חושב שציונים הם בהחלט לא מכתיבים את האדם, אבל מצד שני אני שואף לתוצאה הטובה ביותר.
לא, כי אם לדוגמא כולם קיבלו 91 פלוס אז ציון 90 הוא כבר לא משהו..
היה פרק כזה בקסם של הורים דרך אגב
היה פרק כזה בקסם של הורים דרך אגב
כל ציון הוא טוב כל עוד עשית את ההכי טוב שאתה יכול.
קדימה מינוסים בואו אליי
קדימה מינוסים בואו אליי
חדמש כן
הכל יחסי.
אין דבר כזה טוב או לא טוב, לכל אחד מידת הצלחה משלו
אין דבר כזה טוב או לא טוב, לכל אחד מידת הצלחה משלו
חחח השיחה של בן 18 ושואל השאלה וואוו
ולא אני לא מסכימה
ולא אני לא מסכימה
אנונימית
כל ציון מעל 85 הוא טוב וגם כל ציון מעל 80 הוא לא רע
זה תלוי, אני אישית מתבאסת מ90 אבל אם אני אקבל 60 במתמטיקה אני אתלה את המבחן על הקיר בחדר.
כן, לגמריי
למען האמת בשבילי כל ציון מעל 90 ב-3 יח' מתמטיקה זה נחשב קצת רע
החומר שם ממש קל לי אני תמיד מקבלת 100
עריכה: על מה המינוס? מה זאת אשמתי ש3 יח' במתמטיקה ממש קל לי?
החומר שם ממש קל לי אני תמיד מקבלת 100
עריכה: על מה המינוס? מה זאת אשמתי ש3 יח' במתמטיקה ממש קל לי?
אנונימית
מסכימה ומחזקת
בשבילי גם 70+ תופס
אבל יש מצב
אבל יש מצב
לדעתי כל ציון מעל 80 הוא טוב
לדעתי כל ציון הוא טוב.
מה שבאמת משנה זה הדרך, אם עשית את הכי טובה שלך, אז זה מצוין.
ועוד משהו שאפשר להתחשב בו זה השיפור, אז אם הציון שלך עכשיו השתפר מהמבחן הקודם, זה מצוין
מה שבאמת משנה זה הדרך, אם עשית את הכי טובה שלך, אז זה מצוין.
ועוד משהו שאפשר להתחשב בו זה השיפור, אז אם הציון שלך עכשיו השתפר מהמבחן הקודם, זה מצוין
לא, אם הציון הנמוך ביותר הוא 90 והגבוה ביותר הוא מאה אז זה לא נכון
נשמע הגיוני
כל התקדמות היא טובה. אל תשאלו שאלות כאלה, יש ילדים שיש להם קשיים ואני בטוחה שזה ממש מבאס.
אפילו אם קיבלתם 45 במבחן ועליתם ל56 שזה נחשב עובר זה טוב!
אפילו אם קיבלתם 45 במבחן ועליתם ל56 שזה נחשב עובר זה טוב!
אנונימית
כן, אם זה מקצוע שקשה לי בו אז מעל 80 זה טוב
לדעתי בשביל כל אחד 90 זה ציון מעולה
גם בשביל תלמיד מצטיין
אבל ציון מעולה לא חייב להיות רק מעל 90 זה תלוי בבן אדם ובמקצוע..
אם למשל בן אדם מסוים מקבל בדרך כלל 50 ואז הוא מקבל 60 זה ציון מעולה (בשבילו)
גם בשביל תלמיד מצטיין
אבל ציון מעולה לא חייב להיות רק מעל 90 זה תלוי בבן אדם ובמקצוע..
אם למשל בן אדם מסוים מקבל בדרך כלל 50 ואז הוא מקבל 60 זה ציון מעולה (בשבילו)
זה תלוי במקצוע, יש מקצועות שהיה לי 98+ כמעט כל מבחן כמו ביולוגיה אז קצת הייתי מתאכזב מ-90, אבל בהיסטוריה לדוגמה שהייתי על 60-70 אז לקבל 90 או אפילו 80 זה היה נס בשבילי
כן אבל אני עדיין אתבאס קצת אם זה לא יהיה 100 חחח
כל ציון מעל 70 הוא טוב
תלוי במה
לא. כל ציון מעל 55 זה טוב. השאר יותר טוב.
ואי אבל מה הקטע של ההתחכמויות?
אומרים לכם כשהציון המקסימלי הוא מאה מה אתם מכניסים לנו פסיכומטרי, ברור שבפסיכומטרי זה גרוע אבל לא מדברים על פאק*נג פסיכומטרי
אומרים לכם כשהציון המקסימלי הוא מאה מה אתם מכניסים לנו פסיכומטרי, ברור שבפסיכומטרי זה גרוע אבל לא מדברים על פאק*נג פסיכומטרי
לא. כל ציון מעל ל0 הוא טוב.
כעיקרון כן. אבל יש מקצועות שאני אתאכזב אם אקבל רק 90 כי הממוצע שלי בהם הוא 100.
אבל נגיד בבגרות לא היה מספיק לי 90 אני רוצה ללכת לרפואה
אבל נגיד בבגרות לא היה מספיק לי 90 אני רוצה ללכת לרפואה
שומעים שאין דבר כזה ציון טוב או פחות הכל יחסי!
ילד שפעם היה מקבל 30 בחמש יחידות במתמטיקה ופתאום קיבל 73 זה אחלה של ציון זה שיפור מטורף
ילד שפעם היה מקבל 30 בחמש יחידות במתמטיקה ופתאום קיבל 73 זה אחלה של ציון זה שיפור מטורף
אנונימית
במתמטיקה אני אתבאס על כל ציון שהוא לא 100 (אני בשלוש יח''ל), כנ''ל על אנגלית.
בכל מקצוע אחר, אתבאס על פחות מ95.
בכל מקצוע אחר, אתבאס על פחות מ95.
אני שואף ל 70
תלוי איזה מקצוע. יש מקצועות קלים שבהם לא הכי הייתי רוצה לקבל 90 והייתי רוצה יותר. או בבגרות גם אני מנסה לשאוף ל100, לא 90.
אנונימית
לא נכון. גם מעל 80 זה ציון טוב, ואפילו פחות- תלוי בבן אדם.
זה ממש לא נכון להגיד שרק מה שמעל 90 זה טוב
זה ממש לא נכון להגיד שרק מה שמעל 90 זה טוב
תלוי מקצוע ויכולת של בן אדם , יש כאלה ש80 זה מושלם ואפילו 60