5 תשובות
אני נועצת רק מה שאני רוצה לראות מה יענו על השאלה
אני נועצת יחסית הרבה תאמת בשאלות שלדעתי באמת יכולול לעזור ולא בשאלות מטומטמות
אם יש שאלה שמעניינת אותי ואני חושבת שהיא תיצור פה קצת עיניין אז אני נועצת.
אני לא חושבת שיצא לי לנעוץ אפילו פעם אחת
כן,
למה לא??!
למה לא לפרגן??!
כיף לי לעשות את זה
למה לא??!
למה לא לפרגן??!
כיף לי לעשות את זה
באותו הנושא: