7 תשובות
אולי יש הרבה? מסרים?
אחרי 8 דק אי אפשר לראות אם זה הכוונה כאילו זה יורד לרוב למטה
שואל השאלה:
לא זה לא זה
אני פשוט שולחת לשם הודעה ולא רואה אותה
ואם אני מנסה לרשום שוב זה עושה לי עוד 8 דק' אבל אני בכלל לא רואה שם תהודעה ששלחתי וזה כבר כמה ימים ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אומר בוגרת מידי? עד איזה גיל אפשר?
אנונימית
זה בגלל ה8 דק ואת לא יכולה לראות מה שלחת לפני כמה ימים כי אנשיפ כותבים דברים והמסרים מתחלפים
שואל השאלה:
לא לא הבנת אותי^
אני יודעת שזה כל 8 דק אבל אני בכלל לא רואה שם תהודעה שרשמתי
ולא ניסיתי לחפש הודעות אחרי כמה ימים אני רק אמרצי שכבר כמה ימים ישלי את הבעיה הזאת שאני לא רואה מה שאני שולחת לשם
אנונימית
אה תנסי לפנות למערכת לפעמים באתר יש באגים
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
באותו הנושא: