9 תשובות
אביב גפן - עונות
אברהם טל - אורות
אהוד בנאי - דוד ושאול
אהוד בנאי - יוצא לאור
אהוד בנאי - עיר מקלט
אפרת גוש - לראות את האור
אריאל זילבר - ואיך שלא
בית הבובות - סיגפו
ברי סחרוף -ניצוצות
דני סנדרסון - הגלשן
חיים צינוביץ - שקר החן
טיפקס- 3 בלילה
טיפקס - עם היד על הטלפון
יצחק קלפטר - דמיון חופשי
כנסיית השכל - היינו עושים אהבה
להקת שבע - סלאם
ליאור נרקיס - כמה אהבנו
ליאור נרקיס ועומר אדם - מהפכה של שמחה
מאיר בנאי -אצלך בעולם
מוקי-ילדה סוכר
מוש בן ארי - שיר למעלות
משינה - נגעה בשמיים
סטטיק ובן אל - על כביש החוף
עומר אדם - שני משוגעים
עידן עמדי - כאב של לוחמים
עידן רייכל - אם תלך - רייכל
עידן רייכל - שאריות של החיים
ערן צור - בלילות של ירח מלא
צביקה פיק - שיר הפריחה
רמי פורטיס - חתול מפלצת
שוטי הנבואה - קול גלגל
שירי חגים - שמחה רבה
שירי חגים -ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת
שירי חגים -בראש השנה
שלום חנוך - הולך נגד הרוח
שלומי שבת - בגלל הרוח
שלמה ארצי - ארץ חדשה
אברהם טל - אורות
אהוד בנאי - דוד ושאול
אהוד בנאי - יוצא לאור
אהוד בנאי - עיר מקלט
אפרת גוש - לראות את האור
אריאל זילבר - ואיך שלא
בית הבובות - סיגפו
ברי סחרוף -ניצוצות
דני סנדרסון - הגלשן
חיים צינוביץ - שקר החן
טיפקס- 3 בלילה
טיפקס - עם היד על הטלפון
יצחק קלפטר - דמיון חופשי
כנסיית השכל - היינו עושים אהבה
להקת שבע - סלאם
ליאור נרקיס - כמה אהבנו
ליאור נרקיס ועומר אדם - מהפכה של שמחה
מאיר בנאי -אצלך בעולם
מוקי-ילדה סוכר
מוש בן ארי - שיר למעלות
משינה - נגעה בשמיים
סטטיק ובן אל - על כביש החוף
עומר אדם - שני משוגעים
עידן עמדי - כאב של לוחמים
עידן רייכל - אם תלך - רייכל
עידן רייכל - שאריות של החיים
ערן צור - בלילות של ירח מלא
צביקה פיק - שיר הפריחה
רמי פורטיס - חתול מפלצת
שוטי הנבואה - קול גלגל
שירי חגים - שמחה רבה
שירי חגים -ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת
שירי חגים -בראש השנה
שלום חנוך - הולך נגד הרוח
שלומי שבת - בגלל הרוח
שלמה ארצי - ארץ חדשה
smoke on the water
seven nation army
seven nation army
זה השירים שאני ניגנתי בהתחלה
שואל השאלה:
אם אפשר שירים באנגלית (שכחתי לרשום)
אם אפשר שירים באנגלית (שכחתי לרשום)
the beatles-every little thing השיר הראשון שלמדתי
come as you are
lost boy
lost boy
שואל השאלה:
אויי כןן lost boy
בדיוק חשבתי על השיר הזה והצלחתי לנגן אותוו
אויי כןן lost boy
בדיוק חשבתי על השיר הזה והצלחתי לנגן אותוו
כן זה היה השיר הראשון שלי על הגיטרה :)
שואל השאלה:
השיר הראשון שלמדתי זה coffe
והשיר השני שלי היה take me to touch
וזה השיר השלישי
השיר הראשון שלמדתי זה coffe
והשיר השני שלי היה take me to touch
וזה השיר השלישי
באותו הנושא: