4 תשובות
כן תכתבי ומה שתמיד היית כותבת
שואל השאלה:
לא חושבת שאפשר ללכת בגלל המצב ולא נעים לי לשאול אותה על זה
מה אפשר לכתוב אבל
לא חושבת שאפשר ללכת בגלל המצב ולא נעים לי לשאול אותה על זה
מה אפשר לכתוב אבל
אנונימית
משתתפת בצערך, פה לכל דבר שתצטרכי
לכי לנחם
באותו הנושא: