4 תשובות
כן תכתבי ומה שתמיד היית כותבת
שואל השאלה:
לא חושבת שאפשר ללכת בגלל המצב ולא נעים לי לשאול אותה על זה
מה אפשר לכתוב אבל
אנונימית
משתתפת בצערך, פה לכל דבר שתצטרכי
לכי לנחם