16 תשובות
שואל השאלה:
כאילו הילדים שלהם יפים (בעיקר סטורמי, דרימי ושיקגו) אבל לא הבנתי את הקטע.. יש עוד מלא בנים יפים אז למה הן רוצות רק אפרו אמריקאים?
אנונימית
כי מודל היופי האירופאי כבר משעמם
אנונימי
שואל השאלה:
מה משעמם בו? כל אחד נראה אחרת זה לא שהם נראים אותו דבר
אנונימית
ככה בא להן מה אפכת לך
אנונימית
פשוט טעם וכאלה הם יוצאת גם עם מלא מפורסמים ושחקנים
זה הטעם שלהן מזאת השאלה הזאת
אם הן היו יוצאות רק עם לבנים או גזע אחר לא היית חושבת על זה בכלל נכון
אנונימית
כנראה זה הטעם שלהן
שואל השאלה:
מה מיוחד בזה? חח
אנונימית
^כן הרבה אומרים את זה
הן אובססיביות למראה הזה הן בעצמן עשו ניתוחים בשביל להיראות ככה חח
אנונימית
בשביל אייטינג בתוכנית ובשביל שהצאצאים שלהם יהיו מיוחדים
אנונימי
זה הטעם שלהם מה את רוצה
וחוץ מזה סקוט לא אפרו אמריקאי וקנדל יצאה עם הארי סטיילס שהוא גם לא אפרו אמריקאי
וגם כולם זמרים
אם הן היו יוצאות רק עם לבנים לדעתך היית גם שואלת את זה? (שאלה רצינית )
אנונימית
ואו אשכרה רק עכשיו חשבתי על זה
זה הטעם שלהם, אני יודעת שזה מזעזע להגיד וזה לא בטוח בכלל אבל אני חושבת שזה גם בגלל שהן רצו שיצאו להן תינוקות כאלה מעורבים..
כי ככה בא להן..
לקורטני יש גרוש לא אפרו אמריקאי אם זה קריטי לך