2 תשובות
כי הם ממשלת אחדות ולא סומכים אחד על השני.
כי הם ליצנים, בושה של ממשלה.
לא מייצגים אותנו בכבוד בכלל, הם יותר גרועים מכיתת מבר.
הם רק מחפשים שם מריבות.
האזרחים לא מעניינים אותם יותר מידי.
לא מייצגים אותנו בכבוד בכלל, הם יותר גרועים מכיתת מבר.
הם רק מחפשים שם מריבות.
האזרחים לא מעניינים אותם יותר מידי.
באותו הנושא: