8 תשובות
אני
איך אפשר לשכוח
חח מתה מ"פסיכופטית"
הילדותת אני אשכרה עדין זוכרת את הססמא שלי מכיתה ג
וואי אני עדיין זוכרת את המשתמש והסיסמא ********** ******
הוו וואו מיקמק, זכרונות של חדר מחשבים שנתנו לנו עבודה בכיתה ד' ומה שעשינו היה לשחק ולהיפגש עם תלמידים אחרים בבית הקפה.
שואל השאלה:
מי יכול/ה להביא לי מיקמק נדיר?
מי יכול/ה להביא לי מיקמק נדיר?
^שילמתי עליו יותר מידי כסף סו.....
אנונימית
באותו הנושא: