4 תשובות
על מה הפסקה אתם כולה חודשיים ביחד.
לא לשאול שום דבר לדעתי תפרדי ממנו הוא סתם משחק לך בשכל, 3 פעמים הפסקה זה מוגזם
לא לשאול שום דבר לדעתי תפרדי ממנו הוא סתם משחק לך בשכל, 3 פעמים הפסקה זה מוגזם
הוא מנסה להיפרד ממך ולא יודע איך
איך לעזאזל בחודשיים כבר 3 פעמים הייתם בהפסקה איך בכלל הפסקה אחת קיימת בחודשיים
הוא לא מעוניין בך
איך לעזאזל בחודשיים כבר 3 פעמים הייתם בהפסקה איך בכלל הפסקה אחת קיימת בחודשיים
הוא לא מעוניין בך
אנונימית
לא נעים להגיד לך את זה אבל הפסקה זה תכלס כאילו הוא אומר לך אני לא גבר מספיק להיפרד ממך תיפרדי ממני את
מצטער להגיד אבל מבטיח לפ שאם לא תשלחי לו כלום הוא לא ישלח לך בכלל יותר
מגיע לך טוב יותר , אם הבחור לא מנסה להשקיע ועוד בתחילת הקשר סימן שהוא לא מעוניין
מגיע לך טוב יותר , אם הבחור לא מנסה להשקיע ועוד בתחילת הקשר סימן שהוא לא מעוניין
אנונימי
באותו הנושא: