3 תשובות
בתור מישהו שצייר במשך שנה על לוח גרפי ללא מסך אני ממליץ על להתחיל בזה, זה זול ועדיין מביא תוצאות מעולות.
לוח גרפי זה לא משהו, אני אישית די הסתבכתי עם זה וזה לא כזה נוח.
עדיף טאבלט.
שואל השאלה:
קניתי לוח גרפי ב20 שקל ועט דיגיטלי:)
אעדכן שזה יגיע איך זה
אנונימית