3 תשובות
ריין , נורת' וסטורמי הם אהבות חיי
שואל השאלה:
האלילה שלי^
האלילה שלי^
אנונימית
כולם ממש חמודים (בעיקר שיקגו וסטורמי) אבל הם מפונקים ברמות וחבל
אהה ואת מייסון אני לא אוהבת הוא מפונק רצח והילד עם ההתנהגות הכי נוראית שם
אהה ואת מייסון אני לא אוהבת הוא מפונק רצח והילד עם ההתנהגות הכי נוראית שם
באותו הנושא: