התחברות
הרשמה
אני 1.85. כמה אחוז מהמדינה נמוכים ממני?
4 בנובמבר 2020, 06:10
גביהה
אחוזים
גובה
3 תשובות
ספרתי
S
StinkyPinky666
שואל השאלה:
מאיפה לך
אנונימי
62.17%
S
StinkyPinky666
באותו הנושא:
כמה אחוזים לדעתכם מהמדינה הם ערסים ופרחות?
מישהי בת 15, גובה 1.68, משקל 55, ואחוזי שומן דיי נמוכים זה סבבה?
כמה אחוזים מהמדינה ערסים ופרחות לדעתכם?
מה אתם חושבים על עולים שמולידים *בארץ* ילדים ובכל זאת נותנים להם שמות מהמדינה ממנה הגיעו?
רק לי ממש קשה להתמודד עם זה שהאחוזי לחות ממש ממש נמוכים?
אני 170 ואני מרגישה גבוהה מידי ,ויש הרבה בנים שהם יותר נמוכים ממני.
נדלקתי כבר על איזה 2 בחורים שהם נמוכים יותר ממני
זה מוזר שאני מעדיפה נמוכים ממני ולא גבוהים ממני למרות שאני בעצמי נמוכה?
למה במדינות מפותחות ומשכילות יש אחוז אתאיסטים גבוה ומדינות אפריקה והמזרח יש אחוז אתאיסטים נמוך?
הקראש שלי(וכול הקראשים שהיו לי עד עכשיו) יותר רזים ממני וטיפה יותר נמוכים ממני
כמה אחוז מהמדינה מזכות המצביעים הצביעו הפעם?