11 תשובות
כן, כשהסתכלתי במראה.
כמובן
לא
כן אני עוברת את זה כל יום
כן שהערתי את אח שלי היום
כן ראיתי את חברה שלי רבה עם אחותה הגדולה
נ.ב זה לא נגמר טוב
נ.ב זה לא נגמר טוב
כן ברור
כן
אני לא חושבת שיש אחים שלא מרביצים אחד לשני
אני לא חושבת שיש אחים שלא מרביצים אחד לשני
כן קרה לי
אח שלי היה דופק לי מכות רצח פעם
אנונימי
באותו הנושא: