4 תשובות
שואל השאלה:
השאלה שלי בהחלט אובה
סטיפס זו פלטפורמה מוזרה אין בה היגיון...
כי שהפרח נספר אצלך הוא אוטומטית הופכת להיות לא אנונימי, זה הקטע באנונימיות שלא ידעו שזאת את
מחיקת תשובות זה דבר אוטומטי ובגלל זה
וימחקו לך בגלל שטויות בתגיות
שואל השאלה:
תכלס