5 תשובות
זה עצוב שזה הדבר האחרון שמערכת החינוך וכולם חושבים עליו..
אנונימית
כן, זה ממש נוראי!
אני מסיימת את היום לפחות פעמיים בשבוע עם כאבי ראש וזו לא רק אני, רוב החברות שלי גם ככה!
אני מסיימת את היום לפחות פעמיים בשבוע עם כאבי ראש וזו לא רק אני, רוב החברות שלי גם ככה!
נכון מסכימה איתך ולאף אחד לא אכפת
נכון! יש לי מלא כאבי ראש ואני כמעט בטוחה שעלה לי המספר המשקפיים
לדעתי זה גם יכול לגרום להתמכרוייות למסכים
לדעתי זה גם יכול לגרום להתמכרוייות למסכים
מסכימה איתך לגמרי!!!!!!
באותו הנושא: