11 תשובות
כן קל.
הלוואי שכן
אנונימית
הלוואי שלא
פחח חושבים?
את במדינת ישראל
-יודעים
את במדינת ישראל
-יודעים
לצערי כן. זה כבר נקבע מראש.
כן
כן, ואני לא בטוחה שסיימנו עם גל 2.
אנשים לא שומרים על ההנחיות ולא כלום.
אנשים לא שומרים על ההנחיות ולא כלום.
העיר שלי כבר בגל חמישי (סמיילי צוחק)
היינו אדומים ירוקים אדומים ירוקים
היינו אדומים ירוקים אדומים ירוקים
לצערי כן
כן כי ביבי מנהל פה ביזיון
מן הסתם
באותו הנושא: