7 תשובות
סטודנטית למה את שמעי כנראה את לא מתחברת לזה מי שאוהב יש לו
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת את הנושא, אבל אני שונאת את הלימודים.
אני אוהבת את הנושא, אבל אני שונאת את הלימודים.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אני פשוט יודעת שאם לא אלמד בימים האלו אכשל בקורסים. אצלי צריך ממוצע מסוים כדי להמשיך.
וואי איפה אני גם מתעניינת בזה וכל הכבודד לך
אנונימית
שואל השאלה:
אמנות
אמנות
אנונימית
מה את לומדת??
אנונימית
באותו הנושא: