10 תשובות
מה השאלה
סרט משעמם רצח
איכזבו
איכזבו
אחי ראית אותו כבר למה הכי חלש?
אנונימי
כן...
שואל השאלה:
\/\/ יצאתי לי לראות אותו לפני שעה אם לא ראית תבדוק ותבין למה
\/\/ יצאתי לי לראות אותו לפני שעה אם לא ראית תבדוק ותבין למה
סרט טוב רצח , למה חלש ?
*** ספוילרים למטה **
קטעים שאהבתי:
1. אהבתי את הקטע שבובספוג ופטריק הגיעו לאנלטיק סיטי והתפתו להשתמש במתקנים במקום להציל את גרי
2 . אהבתי את הקטע שבובספוג חיפש את גרי ולא מצא ותלה שלטים בכל מקום אפשרי
3. אהבתי את הקטע שכל אחד מהחברים של בובספוג סיפר איך הם פגשו אותו וכמה בובספוג עזר להם
4. אהבתי את הקטע שהחברים של בובספוג ובובספוג היו בתוך אביר ונלחמו נגד האבירים של פוסידון
יש עוד אבל לא עולים לי..
אז למה סרט חלש ?
הוא יותר טוב מהסרט השני ואני לא מגזים...
הראשון כבר הוא רמה מעל..
לא חידשו כלום , פשוט אותו הדבר :
פלנקטון מנסה להשיג את המתכון הסודי , ושוב נכשל , ככה זה וזה מעניין אותנו שזה כמו הנוסטלגיה של פעם..
אז סרט חלש ? אני בספק...
אבל כל אחד ודעתו
*** ספוילרים למטה **
קטעים שאהבתי:
1. אהבתי את הקטע שבובספוג ופטריק הגיעו לאנלטיק סיטי והתפתו להשתמש במתקנים במקום להציל את גרי
2 . אהבתי את הקטע שבובספוג חיפש את גרי ולא מצא ותלה שלטים בכל מקום אפשרי
3. אהבתי את הקטע שכל אחד מהחברים של בובספוג סיפר איך הם פגשו אותו וכמה בובספוג עזר להם
4. אהבתי את הקטע שהחברים של בובספוג ובובספוג היו בתוך אביר ונלחמו נגד האבירים של פוסידון
יש עוד אבל לא עולים לי..
אז למה סרט חלש ?
הוא יותר טוב מהסרט השני ואני לא מגזים...
הראשון כבר הוא רמה מעל..
לא חידשו כלום , פשוט אותו הדבר :
פלנקטון מנסה להשיג את המתכון הסודי , ושוב נכשל , ככה זה וזה מעניין אותנו שזה כמו הנוסטלגיה של פעם..
אז סרט חלש ? אני בספק...
אבל כל אחד ודעתו
** עוד ספוילר למטה **
גם הקטע שפוסידון אמר שאין לו חברים , הרגשתי שאני מזדהה איתו , פשוט ככה.
גם הקטע שפוסידון אמר שאין לו חברים , הרגשתי שאני מזדהה איתו , פשוט ככה.
שואל השאלה:
היה משהו שלא אהבתי שזה על העבר של בובספוג סנדי מר קראב וסקווידויד שהיה ממש לא נכון והלך נגד כל מה שלמדנו בסדרה
סקווידוויד נראה בהרבה יותר מבוגר מבובספוג והיה איתו בקייטנה?
בובספוג הכיר את סנדי שהם כבר גדולים, זה קרה בפרק הראשון של הסדרה עם הקטע של 'זרת אל אל'
מר קראב קיבל את הרעיון של המסעדה אחרי ריב עם פלקטנון שהיה קטן בלי שום קשר לבובספוג
ולגבי פטריק אני לא בטוח יכול להיות שזה באמת קרה.
אישית הוא שיעמם אותי לא הרגיש לי כמו סרט של בובספוג
אחרי הכל הבמאי של הסרטים הקודמים ושל כל הסדרה נפטר זכרונו לברכה אז יכול להיות שזו הסיבה לכך
היה משהו שלא אהבתי שזה על העבר של בובספוג סנדי מר קראב וסקווידויד שהיה ממש לא נכון והלך נגד כל מה שלמדנו בסדרה
סקווידוויד נראה בהרבה יותר מבוגר מבובספוג והיה איתו בקייטנה?
בובספוג הכיר את סנדי שהם כבר גדולים, זה קרה בפרק הראשון של הסדרה עם הקטע של 'זרת אל אל'
מר קראב קיבל את הרעיון של המסעדה אחרי ריב עם פלקטנון שהיה קטן בלי שום קשר לבובספוג
ולגבי פטריק אני לא בטוח יכול להיות שזה באמת קרה.
אישית הוא שיעמם אותי לא הרגיש לי כמו סרט של בובספוג
אחרי הכל הבמאי של הסרטים הקודמים ושל כל הסדרה נפטר זכרונו לברכה אז יכול להיות שזו הסיבה לכך
נו בסדר , זה לא יהרוס לך כל כך את הסדרה או משהו..
הסרט מאוד טוב והוא קיבל ביקורות חיוביות.
הסרט מאוד טוב והוא קיבל ביקורות חיוביות.
שואל השאלה:
הסרט לא יהרוס את הסדרה בגלל הסיבה הפשוטה שהיא נהרסה ממזמן,
אני לא יתחיל לחפור אתה יכול להסתכל על כמה מהסרטונים הבאים והחליט בעצמך
https://www.youtube.com/watch?v=9x0mil2p1ha
https://www.youtube.com/watch?v=ixobmwid5qa
הביקורות החיוביות מגיעות מהקהל יעד הקטן וגם כנראה בגלל האנימציה (שהיתה מטורפת שלא תבין לא נכון)
הסרט לא יהרוס את הסדרה בגלל הסיבה הפשוטה שהיא נהרסה ממזמן,
אני לא יתחיל לחפור אתה יכול להסתכל על כמה מהסרטונים הבאים והחליט בעצמך
https://www.youtube.com/watch?v=9x0mil2p1ha
https://www.youtube.com/watch?v=ixobmwid5qa
הביקורות החיוביות מגיעות מהקהל יעד הקטן וגם כנראה בגלל האנימציה (שהיתה מטורפת שלא תבין לא נכון)