4 תשובות
תלכי למדא זה יעזור מאוד
שואל השאלה:
יש אפשרות לעזור לילדים שאין להם אוכל או כאלה שאין להם חברים ולדבר איתם ואני מעדיפה את זה מאשר מדא
אנונימית
אוקיי אז בעיה שלך
שטויות, לא צריל ללכת למדא בשביל להתקבל לפרמדיקים והצבא לא מעדיף מישהו שעשה מדא על פני מישהו רגיל.
דבר ראשון שאת צריכה לעשות זה להוציא ציונים טובים בצו ראשון (70 54)
אחרי זה בשלב המיון פשוט תפציצי, תהיי חדה ואל תפחדי להביע את דעתך (הם רוצים לראות שיש לך יכולות פיקוד וכאלה)