8 תשובות
זה היה בכיתה ד... היא לא תזכור לך את זה
נראלך שהיא זוכרת את זה מכיתה ד? הגזמת
שואל השאלה:
בכללי אין בי שום תכונה מושכת התחלתי להתאמן לפני חודש ועדיין אני לא מרגיש שום שינוי בגוף שלי
בכללי אין בי שום תכונה מושכת התחלתי להתאמן לפני חודש ועדיין אני לא מרגיש שום שינוי בגוף שלי
אנונימי
^^^^נשמה בנות זוכרות הכל.. תאמין לי שהיא זוכרת..
הממ לא יודעת כל כך אין לי דרך לעזור לך אז נעצתי..
הממ לא יודעת כל כך אין לי דרך לעזור לך אז נעצתי..
אנונימית
למה שהיא תזכור משהו היה בכיתה ד?
אני בקושי זוכר מה עשיתי אתמול...
אני בקושי זוכר מה עשיתי אתמול...
תתפלאו אבל בנות זוכרות דברים שקראו אני זוכרת מה קרה בכיתה ד אם זה היה חשוב בשבילי
אנונימית
אם זה פגע בה אז היא בטוח זוכרת, תנסה להתחיל נושא כזה בצחוק תגיד לה סליחה שפגעתי בל בכיתה ד ואם היא לא זוכרת אז יותר טוב לך ואם היא כם אז לפחות התנצלת
אנונימית
^אבל אם היא בכלל לא זוכרת?? אז למה שהוא יבקש סליחה הוא רק יזכיר לה
אנונימית
באותו הנושא: