4 תשובות
אהמ זה תלוי באיזה מקרה, קצת יותר פירוט יעזור
תפרט ונגיד לך את הדעה שלנו
שואל השאלה:
מבקשת הרבה דברים לעשות היא עושה גם את רוב הדברים כי עוברים דירה.
אז לפעמים שמבקש מימנה לעשות דברים בישבילי כמו להכין או זה וזה היא לא עושה.
אנונימי
תראה תמיד אחיות גדולות קצת מטרטרות את האחים הקטנים שלהן (אני בכורה;) בכל מקרה לא הייתי קוראת לזה ניצול. תלוי מה היא מבקשת ממך לעשות כמובן