9 תשובות
לא, זה טעים , של בצק של עוגיות של שוקולדציפ
לא גם אני
אז תאכלי רק את הבצק וזהו מה צריך לאפות
חחח אני טועמת בקטנה
פעם קרה לי ששמתי בטעות חצי כוס מלח במקום חצי כוס סוכר אז הטעימה לפני הייתה הכרחית... הכול הלך לפח:(
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
שואל השאלה:
לא בריא אבל זה וואוו
אנונימית
בצק של עוגיות שאופים? כי זה לא בריא. תכיני בצק שאפשר לאכול פשוט ככה
אני אוכל זה טעים!!!!