3 תשובות
שואל השאלה:
^כן אוף אני באמת לא מבינה ובאינסטגרם היה שיחות ממש זורמות וכאילו עכשיו הוא עושה עלי פוזות ולא שלח לי הודעה מיוזמתו איזה יומים
עוד לחשוב שויתרתי בשבילו על הרבה בנים
אנונימית
אממ מה זאת את?
אנונימי
אימאלה גם לי
כל מי שעברתי איתו מסטיפס ככ יבש שהשיחה הסתיימה באותו היום.
אני לא יודעצ למה זה ככה, זה דיי מגעיל.
פשוט למדתי לא לעבור עם כל אחד
באותו הנושא: