4 תשובות
העונה השישית די משעממת
כן עונות 1-4 הן הכי טובות לדעתי
גם העונה השביעית
הם נוחתים על כוכב אחר, מגלים שיש שם אנשים, לאנשים האלו יש משפחת מלוכה עם דם שחור כמו של קלארק, האנשים הזרים מנסים להרוג אותם כדי לחיות לנצח, הם לא מצליחים, קלארק כמעט מתה אבל בסוף היא לא

אזהרת ספויילר btw