התחברות
הרשמה
תרצו לדבר על משהו שיושב לכם על הלב ואתם צריכים לפרוק ?
6 בנובמבר 2020, 22:18
פריקה
כאב
3 תשובות
לא בשלה עוד
ח
חמוד חביבי חמוד
לא כרגע אבל תודה רבה(:
מ
מיקמקזהעולםנפלא
לא צריכה לפרוק אבל תודה בכל מקרה, נחמד מצידך.
י
יּוֹלְּיָּהּ
באותו הנושא:
גם אצלכם יש את אלו שיושבים מקדימה כל השנה ולא מתחשבים באף אחד, ואתם נדפקים מאחור?
מישהו יושב לידכם באוטובוס ואתם רואים שהוא בסטיפס אומרים משהו?
לכמה אנשים יושב משהו על הלב ואין אם מי לדבר
מישהי שאני יכולה לדבר איתה על איזה עניין שיושב עליי?
יש ילד שיושב מאחורי בכיתה שכל הזמן מנסה לדבר איתי ומסתכל עליי, זה אומר משהו?
יש ילד בכיתה שלי שיושב לבד לגמרי בהפסקות ובשיעורים והייתי רוצה לדבר איתו
בנים, נניח ואתם יושבים עם חברה שלכם לראות סרט ואוכלים חטיף מתובל מאוד מאותה השקית ..המשך..
מכירים את זה שיש משהו שיושב לכ בלב ואתם חייבים לפרוק למישהו אבל..
שאתם מזמינים מונית ואתם לבד איפה אתם יושבים מקדימה או מאחורה?
אתם חושבים שזה בסדר לדבר פה עם אנשים בפרטי ולהגיד להם את מה שיושב עליך?
כשאתן מתנשקות עם מישהו ואתם יושבים אחד ליד השני על ספסל אתן נוגעות לו ברגל?