15 תשובות
כן מאוד

האמת שזה ממש תלוי מי
לא מלחיץ אותי
אני עושה את זה לכל מי שאני מדברת איתו
כן כאילו תלוי מי
כן אבל יש לי דרך מקורית להתמודד עם זה פשוט להוריד להם את העיניים
לא חח אני עושה את זה
לא
אני מסתכלת להם בעיניים בחזרה
לפעמים, אבל זה די תלוי באיזו סיטואציה אני נמצאת ומי האיש שעומד מולי.
אנונימית
באופן כללי לא, אבל זה מתחיל להלחיץ מתי שמישהו נועץ בי מבט ולא מוריד כל משך השיחה חח כן.
כן למה אתם עושים את זה תפסיקו
קצת,
תלוי גם מי זה..
לא זה כיף כי אז אני מסתכלת עליהם בחזרה והם מפסיקים (אני בחיים לא מפסידה)
קצת
תלוי מי בעיקר